۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۰۴:۲۰:۵۷ صبح
سلام . من پلاگینی میخوام که برای ثبت نام در سایت حق عضویت دریافت کنه و سپس کاربر بتونه در سایت عضو بشه .
با تشکر
با تشکر
انجمن طراحان زن وب ایران ( http://community.compfa.ir )
|
پلاگین حق عضویت در انجمن
|
|||
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۰۴:۲۰:۵۷ صبح
سلام . من پلاگینی میخوام که برای ثبت نام در سایت حق عضویت دریافت کنه و سپس کاربر بتونه در سایت عضو بشه .
با تشکر
انجمن طراحان زن وب ایران ( http://community.compfa.ir )
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط mmj - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۰۴:۲۰:۵۷ صبح
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط motorola30 - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۱۰:۰۳:۴۸ صبح
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط mmj - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۱۶:۳۰:۰۴ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط firstboy000 - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۱۶:۵۶:۲۳ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط mmj - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۲۱:۴۵:۱۱ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط firstboy000 - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۲۱:۵۵:۵۸ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط mmj - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱، ۲۲:۵۲:۳۱ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲، ۰۲:۱۶:۲۹ صبح
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط Pars - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲، ۰۴:۲۹:۱۰ صبح
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط mmj - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲، ۱۴:۱۴:۱۵ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط salondaran - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲، ۱۶:۴۷:۱۴ عصر
RE: پلاگین حق عضویت در انجمن - توسط firstboy000 - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲، ۱۷:۱۲:۰۵ عصر
|