۱۳۹۲/۱۱/۲، ۱۳:۵۶:۱۴ عصر
سلام
من زدم اسکن شد فایل ها و ی ویروس پیدا شد و پاک کردم
اونم مربوط به دانلود منیجر بود .
من زدم اسکن شد فایل ها و ی ویروس پیدا شد و پاک کردم
اونم مربوط به دانلود منیجر بود .
|
فروش سایت و انجمن بزرگ جنتلمن
|
|||
|
۱۳۹۲/۱۱/۲، ۱۳:۵۶:۱۴ عصر
سلام
من زدم اسکن شد فایل ها و ی ویروس پیدا شد و پاک کردم اونم مربوط به دانلود منیجر بود .
| |||
|
|