۱۳۹۲/۱۰/۳۰، ۱۵:۲۹:۱۲ عصر
من فکر میکردم بخاطر گذاشتن برنامه ی دانلود منیجر باشه.
اما نگو بجز اون برنامه زیپ هم که گذاشتم کرک داشته
اونم دیروز پاک کردم
حالا مونده کی نود بیخیالمون بشه
میگن زمان میخواد تا دوباره از بلوک در بیاد سایت !
در جواب دوستمون امین هم من خودم قیمت بالای 100 تومن مد نظرمه
راستی کسی هس کمک کنه و آپدیت کنه مای بی بی منو ؟؟نسخه ی 11 هستش الان
اما نگو بجز اون برنامه زیپ هم که گذاشتم کرک داشته
اونم دیروز پاک کردم
حالا مونده کی نود بیخیالمون بشه
میگن زمان میخواد تا دوباره از بلوک در بیاد سایت !
در جواب دوستمون امین هم من خودم قیمت بالای 100 تومن مد نظرمه
راستی کسی هس کمک کنه و آپدیت کنه مای بی بی منو ؟؟نسخه ی 11 هستش الان


