۱۳۹۲/۹/۳، ۱۴:۰۱:۰۵ عصر
با درود
ازین طرفا رد میشدم دیدم اگه پاسخ ندهم خوب نیست بویژه دوست خوبم آقا صالح غلامیان .
پلاگین برای این مورد هست ولی نویسنده , سایتش رو برای ایرانیها مسدود کرده به هر حال از جاده کمربندی بروید به مقصد می رسید یعنی اینجا .
این پلاگین کار زیاد برده اگر سورسش را ببینید متوجه خواهید شد . البته طبق معمول با زبان شیرین پارسی هم کار نمیکند و خروجی فقط یک برگ سپید است و بس شایدم چندتا کاراکتر بی معنی داخلش ایجاد شود .
تا گذری دیگر بدرود
ازین طرفا رد میشدم دیدم اگه پاسخ ندهم خوب نیست بویژه دوست خوبم آقا صالح غلامیان .
پلاگین برای این مورد هست ولی نویسنده , سایتش رو برای ایرانیها مسدود کرده به هر حال از جاده کمربندی بروید به مقصد می رسید یعنی اینجا . این پلاگین کار زیاد برده اگر سورسش را ببینید متوجه خواهید شد . البته طبق معمول با زبان شیرین پارسی هم کار نمیکند و خروجی فقط یک برگ سپید است و بس شایدم چندتا کاراکتر بی معنی داخلش ایجاد شود .
تا گذری دیگر بدرود



![[تصویر: BirangS.png]](http://dl.midorinco.ir/picts/02/BirangS.png)