هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک
#6
با درود
ازین طرفا رد میشدم دیدم اگه پاسخ ندهم خوب نیست بویژه دوست خوبم آقا صالح غلامیان . Big Grin پلاگین برای این مورد هست ولی نویسنده , سایتش رو برای ایرانیها مسدود کرده به هر حال از جاده کمربندی بروید به مقصد می رسید یعنی اینجا .
این پلاگین کار زیاد برده اگر سورسش را ببینید متوجه خواهید شد . البته طبق معمول با زبان شیرین پارسی هم کار نمیکند و خروجی فقط یک برگ سپید است و بس شایدم چندتا کاراکتر بی معنی داخلش ایجاد شود . Big Grin تا گذری دیگر بدرود Tongue
پاسخ
 سپاس شده توسطAmin Yaghubi (۱۳۹۲/۹/۳، ۱۵:۳۹:۴۲ عصر) ، صالح غلامیان (۱۳۹۲/۹/۳، ۱۶:۲۲:۵۷ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۹/۱، ۰۳:۵۲:۳۸ صبح
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط funset 2 - ۱۳۹۲/۹/۲، ۲۳:۰۰:۳۰ عصر
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط funset 2 - ۱۳۹۲/۹/۳، ۰۱:۲۲:۲۷ صبح
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط میدوری - ۱۳۹۲/۹/۳، ۱۴:۰۱:۰۵ عصر
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط میدوری - ۱۳۹۲/۹/۳، ۱۸:۰۱:۴۴ عصر
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط میدوری - ۱۳۹۲/۹/۳، ۱۸:۱۲:۰۳ عصر
RE: پلاگین گرفتن خروجی pdf از تاپیک - توسط میدوری - ۱۳۹۲/۹/۴، ۱۴:۰۶:۳۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان