هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نسخه 1611 مای بی بی
#37
نقل‌قول: واقعا این پشتیبانی داره به منجلاب کشیده میشه.الان چندین روزه که درخواست ها داره اعلام میشه و مدیران با اینکه سر میزنن هیچ توجهی نمیکنن.امیدوارم روی گردانی نشه چون انجمنهای رقیب منتظر همچین موقعیتهای هستن

متاسفانه اينحا به مديراني كه كاملا غير فعال هستن بيشتر بهاء داده ميشود .

خطو نشان ها هميشه براي گروه پاسخگو هست .

اگر مي خواهند به كار خود خاتمه دهند اطلاع دهند تا درجريان باشيم .

و فكري بكنيم !
برای کمک در کنار شما هستم 
 سپاس شده توسطصالح غلامیان (۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۳:۲۰:۳۶ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mohana - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۱:۲۵:۱۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۱:۵۵:۰۶ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط s2f - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۳۶:۵۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۳۹:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط sina.M - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۵۲:۵۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۰۵:۴۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۴۱:۱۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۵۱:۴۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۴:۱۵:۱۶ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۴:۲۰:۴۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۲۹:۵۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۳۴:۰۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۴۶:۳۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۰۵:۵۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۴۰:۵۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط sina.M - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۵۷:۵۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۱:۵۵:۵۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۱:۵۸:۵۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۲:۱۹:۳۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۲:۴۵:۳۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۳:۱۴:۴۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۰۳:۵۲:۳۰ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۴:۱۸:۱۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۴:۳۲:۳۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۷:۲۸:۱۶ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۸:۲۰:۲۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۸:۵۰:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۰:۰۳:۲۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۰:۱۱:۲۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۳:۴۰:۴۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۰۰:۰۴:۰۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۰۰:۴۰:۴۱ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mohana - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۱۳:۵۵:۵۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط s2f - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۱۹:۰۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۴۶:۱۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۵۱:۴۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۳:۲۰:۲۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۳:۲۱:۱۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۳:۲۵:۴۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۳:۵۵:۲۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Farhoodi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۶:۱۲:۰۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۶:۱۶:۰۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۲:۵۴:۵۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۰۱:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Farhoodi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۲۲:۳۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۳۰:۳۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۲۳، ۱۴:۲۴:۳۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۴، ۱۸:۲۷:۱۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان