۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۵۱:۴۰ عصر
نقلقول: واقعا این پشتیبانی داره به منجلاب کشیده میشه.الان چندین روزه که درخواست ها داره اعلام میشه و مدیران با اینکه سر میزنن هیچ توجهی نمیکنن.امیدوارم روی گردانی نشه چون انجمنهای رقیب منتظر همچین موقعیتهای هستن
متاسفانه اينحا به مديراني كه كاملا غير فعال هستن بيشتر بهاء داده ميشود .
خطو نشان ها هميشه براي گروه پاسخگو هست .
اگر مي خواهند به كار خود خاتمه دهند اطلاع دهند تا درجريان باشيم .
و فكري بكنيم !
برای کمک در کنار شما هستم


