هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نسخه 1611 مای بی بی
#33
تا اونجایی که من اطلاع دارم بک آپ هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ...

اگر طبق همون آموزشی که ارسالش رو قرار دادید عمل کنید هیچ مشکلی فکر نکنم پیش بیاد .. بنده که طبق آموزش پیش رفتم و هیچ مشکلی هم نبود ...

شما میتونی بیشتر صبر کنی تا نسخه با پارسی ساز جدید از مای بی بی ایران منتشر بشه Wink



[تصویر:  76041528073893930429.gif]

 سپاس شده توسطnumber-one (۱۳۹۲/۷/۲۰، ۰۱:۲۵:۱۱ صبح)


پیام‌های داخل این موضوع
نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۰۲:۱۰:۳۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mohana - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۱:۲۵:۱۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۱:۵۵:۰۶ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط s2f - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۳۶:۵۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۳۹:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط sina.M - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۲:۵۲:۵۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۰۵:۴۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Amin Yaghubi - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۴۱:۱۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۳:۵۱:۴۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۴:۱۵:۱۶ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۴:۲۰:۴۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۲۹:۵۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۳۴:۰۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۶:۴۶:۳۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۰۵:۵۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mypgr.ir - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۴۰:۵۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط sina.M - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۵۷:۵۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۱:۵۵:۵۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۱:۵۸:۵۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۲:۱۹:۳۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط jan123 - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۲:۴۵:۳۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۳:۱۴:۴۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۰۳:۵۲:۳۰ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۴:۱۸:۱۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۴:۳۲:۳۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۷:۲۸:۱۶ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۸:۲۰:۲۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۱۸:۵۰:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۰:۰۳:۲۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۰:۱۱:۲۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۱۹، ۲۳:۴۰:۴۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط number-one - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۰۰:۰۴:۰۲ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط SAEED.M - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۰۰:۴۰:۴۱ صبح
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط mohana - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۱۳:۵۵:۵۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط s2f - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۱۹:۰۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۴۶:۱۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۱:۵۱:۴۰ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۳:۲۰:۲۹ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۲۰، ۲۳:۲۱:۱۴ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط صالح غلامیان - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۳:۲۵:۴۱ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۳:۵۵:۲۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Farhoodi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۶:۱۲:۰۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۱۶:۱۶:۰۵ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۲:۵۴:۵۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۰۱:۴۸ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Farhoodi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۲۲:۳۲ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط Rezakashefi - ۱۳۹۲/۷/۲۲، ۲۳:۳۰:۳۳ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط saiedk - ۱۳۹۲/۷/۲۳، ۱۴:۲۴:۳۷ عصر
RE: نسخه 1611 مای بی بی - توسط reza.t.gh - ۱۳۹۲/۷/۲۴، ۱۸:۲۷:۱۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان