۱۳۹۲/۷/۱۸، ۱۷:۵۷:۵۱ عصر
http://resources.mybb.com/downloads/mybb_1611.zip
این رو دان کن. بعد پارسی ساز جدید اینجا آپلود کن حاجی
یا فایلای تغییر کرده رو دان کن http://dev.mybb.com/versions/47
بعد باس تو لنگوییج یه پوشه پرشین درست کنی و 4 فایل پوشه انگلیشو
از پارسی ساز اینجا ورداری و توش بذاری و آپ کنی و اپگرید کنی
این رو دان کن. بعد پارسی ساز جدید اینجا آپلود کن حاجی
یا فایلای تغییر کرده رو دان کن http://dev.mybb.com/versions/47
بعد باس تو لنگوییج یه پوشه پرشین درست کنی و 4 فایل پوشه انگلیشو
از پارسی ساز اینجا ورداری و توش بذاری و آپ کنی و اپگرید کنی


