۱۳۹۲/۶/۱۰، ۰۸:۴۵:۰۶ صبح
با تشکر
مثلاً کدهایی که با کلیک راست روی صفحه سردر انجمن میاد(مثل همین سردر خود مای بی بی) کجا باید دنبالشون بگردیم. مثلاً فایل portal .php در انجمن بنده فقط شامل توابع php است و اصلاً کد html نداره
بازم ممنون
مثلاً کدهایی که با کلیک راست روی صفحه سردر انجمن میاد(مثل همین سردر خود مای بی بی) کجا باید دنبالشون بگردیم. مثلاً فایل portal .php در انجمن بنده فقط شامل توابع php است و اصلاً کد html نداره
بازم ممنون
اسطوره های ذهنتان را بیدار نمایید


