هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[برای 1.6] قالب زیبای aQua
#7
آره...
ببخشید هی این طوری میشه
تصویر
راستش رو بخواید انجمن ما عضویت عادی نداره
اعضا افراد خاصی هستند.(فقط افراد رجیستر شده میتونند مطالب رو ببینند)
فروم

یه نکته ای که به نظر من اومد این بود که اون علامتِ "جدید" که کنار بخش کمیسیون ها و شورای مرکزی(همون بخش هایی که مشکل دارند) قرار داره ؛ اسمِ فایلش on.gif هست که تو فایل های تصویری که شما تو زیپ گذاشته بودید وجود نداشت
ولی اون "جدید" هایی که کنار انجمن های سالم اند اسمِ فایلشون on.png هست.
من هم چون اون فایل on.gif وجود نداشت خودم اضافش کردم. حالا نمیدونم باید اندازش رو بزرگتر(یا کوچکتر) میکردم یا مشکل از جای دیگه ای ه.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۴/۱۸، ۱۵:۰۶:۲۹ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۴/۲۰، ۱۴:۱۳:۱۱ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط IAFUM - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۰۳:۱۷:۴۳ صبح
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۱:۰۵:۰۰ صبح
RE: قالب زیبای aQua - توسط IAFUM - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۳:۰۸:۲۹ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۳:۲۵:۳۶ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط IAFUM - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۳:۴۶:۳۶ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۴:۰۹:۱۳ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط IAFUM - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۴:۱۸:۳۹ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۴:۳۱:۴۳ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط IAFUM - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۱۸:۳۱:۱۳ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۲، ۲۳:۴۸:۵۹ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط hassannak - ۱۳۹۲/۵/۱۸، ۱۸:۰۴:۲۵ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط R. Najafi - ۱۳۹۲/۵/۱۸، ۱۸:۴۶:۵۵ عصر
RE: قالب زیبای aQua - توسط hassannak - ۱۳۹۲/۵/۱۹، ۱۰:۵۴:۴۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان