۱۳۹۲/۵/۱۱، ۱۳:۱۲:۵۹ عصر
ادیتور ساده ی خودش برای من مشکل نداره
ولی سک ادیتور باهاش مشکل داره یعنی 2 تا ویرایشگر باز میکنه
من از ویرایشگرCKEditor_For_MyBB استفاده کردم مشکلی نداره
ولی سک ادیتور باهاش مشکل داره یعنی 2 تا ویرایشگر باز میکنه
من از ویرایشگرCKEditor_For_MyBB استفاده کردم مشکلی نداره


