۱۳۹۲/۴/۱۰، ۲۰:۲۰:۱۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۲/۴/۱۰، ۲۰:۲۱:۰۵ عصر، توسط navidahanj.)
من برای تبدیل اتوماتیک آدرس به WWW از کد زیر استفاده می کنم :
اما وقتی از این کد استفاده میکنم مطلب های سایت ارور 404 میده و باز نمیشن وقتی کد رو حذف میکنم همه چیز درست میشه . ضمنا من از Google Seo استفاده میکنم و همچنین صفحات رو HTML کردم
میشه راهنمایی کنید ببینید اون کد رو کجای فایل HTACCESS باید بزارم تا درست کار کنه ؟؟
کد:
# yes-www
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^http://happydays.ir\*********$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.happydays.ir/$1 [R=301,L]اما وقتی از این کد استفاده میکنم مطلب های سایت ارور 404 میده و باز نمیشن وقتی کد رو حذف میکنم همه چیز درست میشه . ضمنا من از Google Seo استفاده میکنم و همچنین صفحات رو HTML کردم
میشه راهنمایی کنید ببینید اون کد رو کجای فایل HTACCESS باید بزارم تا درست کار کنه ؟؟



![[تصویر: 1407544361.jpg]](http://www.mybbiran.com/upload/uploads/1407544361.jpg)
![[تصویر: mohammad_za_sig.png]](http://community.mybbiran.com/images/sig/mohammad_za_sig.png)