۱۳۹۲/۴/۷، ۰۱:۲۲:۳۲ صبح

دموی انلاین نسخه فارسی قسمت اخرین پست کلیک میکنی خرابه!ببخشید ولی مقایسه ک کردم کاره خاصی انجام ندادید!یعنی چیزه خاصی رو ابداع نکردید ک به درد انجمن بخوره!فقط تبدیل کردید مثلا فوتر کلاسیک رو به فوتر مربعی تبدیل کردید!!!!نمیدونم والا هرجور صلاحه!
موفق باشید


