هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice
#7
دوستان بحث اضافی ممنوع ، در غیر اینصورت تاپیک بسته خواهد شد ،


همه ی کاربرای اینجا میدونن که نسخه ی انگلیسی این قالب رو میتونن با دو دقیقه گشتن توی نت پیدا کنن ،

من همون نسخه ی رایگان انگلیسی رو پارسی سازی کردم و طوری ویرایش کردم که به سلیقه ی کاربران ایرانی باشه و پولی هم که برا فروش گذاشتم هزینه ی پارسی سازیش هم نیس .

لینک طراح اصلی قالب + لوگوی طراح هم تو فوتر قرار داده شده و محصول رو به اسم خودم نزدم

فقط توی فوتر به عنوان ویرایشگر و پارسی ساز لینک من هست

دوستانی که قالب رو خریدن به زودی قالب ویرایش میشه و چن تا مسئله حل خواهد شد ، میتوانید به روز رسانی کنید .



تمام
Designs : Mellat Graph - Mellat Modern - Mellat Pro - Mellat Metro - Mybbiran - Assasins - Mellat Special- Mellat 3d - Mellat Ziba - Shahrsaz -Mellat awesome - Mellat Civil - Mellat Slim - Mellat 2014 - Mellat Fun - Mellat Tech - Mellat World - Mellat Electric  - کره تی وی - ایران لیگ - تهران پاتوق -
Translations : Glowing-Drakice-Techorina-Blueshire
---------

Coming Soon :  Flex
سامانه سیتی گرام|CityGram





پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۳/۳۰، ۲۱:۲۴:۵۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۱۴:۱۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۳۸:۱۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۰:۴۲ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط majid01 - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۷:۲۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۳:۰۵:۵۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط kordan - ۱۳۹۲/۴/۴، ۰۰:۲۶:۴۱ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۱:۲۲:۳۲ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۹:۲۸:۲۷ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۱۵:۳۹:۱۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱، ۱۸:۴۸:۳۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰، ۱۲:۳۳:۵۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان