هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice
#5
دوست من نظر شما محترمه ،

ولی آیا کاربران ایرانی حق استفاده از این قالب ها رو ندارن ؟
با این وضع ارز خرید قالب به قیمت دلار ؟؟؟؟

من قالب ریپ نمیکنم با وجود اینکه بلدم ریپ کنم ... همه ی کاربرای اینجا میدونن که نسخه ی انگلیسی این قالب رو میتونن با دو دقیقه گشتن توی نت پیدا کنن ،

من همون نسخه ی رایگان انگلیسی رو پارسی سازی کردم و طوری ویرایش کردم که به سلیقه ی کاربران ایرانی باشه و پولی هم که برا فروش گذاشتم هزینه ی فارسی سازیش هم نیس ،



مبحث بعدیتون هم برا چن تا کد نیس ، بیچاره آقای doodoo بستن پروفایل رو نوشته حتی تو سایت مادر هم به اسم ایشون هست ولی بعضیا به اسم خودشون زدن : تاپیک
پس در مورد مبحثی که اطلاع ندارین قضاوت عجولانه نکنید .


فک کنم دیگه بحث اضافی اسپم میشه

موفق باشین
Designs : Mellat Graph - Mellat Modern - Mellat Pro - Mellat Metro - Mybbiran - Assasins - Mellat Special- Mellat 3d - Mellat Ziba - Shahrsaz -Mellat awesome - Mellat Civil - Mellat Slim - Mellat 2014 - Mellat Fun - Mellat Tech - Mellat World - Mellat Electric  - کره تی وی - ایران لیگ - تهران پاتوق -
Translations : Glowing-Drakice-Techorina-Blueshire
---------

Coming Soon :  Flex
سامانه سیتی گرام|CityGram





پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۳/۳۰، ۲۱:۲۴:۵۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۱۴:۱۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۳۸:۱۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۰:۴۲ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط majid01 - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۷:۲۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۳:۰۵:۵۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط kordan - ۱۳۹۲/۴/۴، ۰۰:۲۶:۴۱ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۱:۲۲:۳۲ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۹:۲۸:۲۷ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۱۵:۳۹:۱۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱، ۱۸:۴۸:۳۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰، ۱۲:۳۳:۵۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان