هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice
#4
(۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر)adminn نوشته است: دوست من ، من این قالب رو رایگان دانلود کردم ، و یه نفر اون رو ریپ کرده ، که کلا کپی رایت رو حذف کرده بود

منم اگه یه نظری به قالب بندازین ، حتی لوگوی Audentio هم تو فوتر قرار دادم + این قالب بخاطر تیره بودن بیش از حد قابل استفاده نبود ، به نظر شما ویرایش همچین طرحی درست نیست ؟ این مبلغ هم واسه کارهای انجام شده هست ،

وگرنه الان دو تا کار دارم که رایگان منشتر میشه

نظر من در این مورد مهم و ملاک نیست.
بر طبق قانون کپی رایت و برای حفظ حقوق اون کسی که وقتش رو برای طراحی و کسب درآمد گذاشته ، کاری نادرست و غیر اخلاقی هست.
اینکه کسی دیگه اون رو ریپ کرده ، دلیل برای سلب شدن حقوق از طراح اصلیش نمیشه. اینجور پوسته ها نباید اصلا برای دانلود گذاشته بشند. Idea


(۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر)adminn نوشته است: این بخش حرفتون رو هم متوجه نشدم

"اونم تو پشتیبانی های پارسی ای که به خاطر یک خط کد css و html به هم وحشیانه حمله می کنند و آبروی خودشون و طرف مقابلشون رو میبرند و کل زندگی هم رو میبرن زیر سوال!!! "

تاریخ عضویت: مرداد 1391
باید در جریان احوالات پشتیبانی مای بی بی تو کشور ایران باشید طبق تاریخ عضویتتون.
فکر می کنید تو این چند تا پشتیبانی مای بی بی، تا حالا چند با از لفظ "د^ز^د" استفاده شده؟ همشونم به خاطر این بوده یک طرف فکر می کرده اون یکی یک خط ترجمه ش رو برداشته به نام خودش زده یا کد رنگش رو کپی کرده یا کد خم کردن گوشه رو از اون برداشته.Shy
پاسخ
 سپاس شده توسطR. Najafi (۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۴:۲۹ عصر) ، MyBulletian (۱۳۹۲/۴/۷، ۱۲:۱۷:۲۳ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۳/۳۰، ۲۱:۲۴:۵۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۱۴:۱۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۲۳:۳۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط Mohsen.M - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۳۸:۱۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۰:۴۲ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط majid01 - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۲:۵۷:۲۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۳، ۲۳:۰۵:۵۸ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط kordan - ۱۳۹۲/۴/۴، ۰۰:۲۶:۴۱ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۱:۲۲:۳۲ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۷، ۰۹:۲۸:۲۷ صبح
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط forlive - ۱۳۹۲/۴/۷، ۱۵:۳۹:۱۴ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱، ۱۸:۴۸:۳۳ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰، ۱۲:۳۳:۵۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان