۱۳۹۲/۳/۲۹، ۲۲:۴۲:۰۹ عصر
سلام
دوستان بنده در جریان این فروش هستم و دیشب این اجازه رو به آقای اسدی دادم, پس بحثی دیگه نباید باشه.
تاپیک هم پاکسازی میکنم.
شب همگی خوش
دوستان بنده در جریان این فروش هستم و دیشب این اجازه رو به آقای اسدی دادم, پس بحثی دیگه نباید باشه.
تاپیک هم پاکسازی میکنم.
شب همگی خوش


