۱۳۹۱/۱۰/۲۳، ۲۱:۲۲:۵۴ عصر
اقا Cancer میشه بگید تا چه مدت دیگه میتونید فارسی سازیش کنید؟
من نصب کردم یکی دو مشکل جزئی داره ولی بازم عالیه.
فایل زبانش هم زیاد نیست.
با تشکر
من نصب کردم یکی دو مشکل جزئی داره ولی بازم عالیه.
فایل زبانش هم زیاد نیست.
با تشکر
نخستین پشتیبانی دیسکاز در ایران discuz.ir
نخستین انجمن شطرنج ایرانیان Irchess.ir
انجمن پیشرو Pishroforum.ir
نخستین انجمن شطرنج ایرانیان Irchess.ir
انجمن پیشرو Pishroforum.ir


