سلام. من کدی که گذاشتید برای خطای 404 رو تغییر دادم مشکل برطرف شد
ولی الان دوباره مای بی بی رو توی یه دیتابیس که با سیستم مدیریت محتوای دیتالایف انجین مشترک هست نصب کردم. چون می خواستم هماهنگ ساز مای بی بی و دیتالایف نصب کنم.
ولی الان که کد رو قرار میدم این مشکل برطرف نمیشه و هنوز باقیه.
میشه لطفا راهنمایی کنید؟ ممنون میشم.
www.forum.onlinehokm.ir
و یه نکته ی دیگه اینکه آیا میشه این قالب رو کاری کرد که پس زمینه هنگام اسکرول کردن بالا و پایین نره ؟
ولی الان دوباره مای بی بی رو توی یه دیتابیس که با سیستم مدیریت محتوای دیتالایف انجین مشترک هست نصب کردم. چون می خواستم هماهنگ ساز مای بی بی و دیتالایف نصب کنم.
ولی الان که کد رو قرار میدم این مشکل برطرف نمیشه و هنوز باقیه.
میشه لطفا راهنمایی کنید؟ ممنون میشم.
www.forum.onlinehokm.ir
و یه نکته ی دیگه اینکه آیا میشه این قالب رو کاری کرد که پس زمینه هنگام اسکرول کردن بالا و پایین نره ؟


