۱۳۹۱/۱۰/۱۴، ۱۹:۳۹:۰۸ عصر
دوستان هرچی میزنم میگه خطا در اتصال به سرور
Host:> www.yourdomain.com
Username:> Username
Password:> Password
Host:> www.yourdomain.com
Username:> Username
Password:> Password
|
آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP)
|
|||
|
۱۳۹۱/۱۰/۱۴، ۱۹:۳۹:۰۸ عصر
دوستان هرچی میزنم میگه خطا در اتصال به سرور
Host:> www.yourdomain.com Username:> Username Password:> Password
| |||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط majid1605 - ۱۳۹۰/۶/۲۵، ۱۴:۰۴:۲۸ عصر
RE: آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط M48D1 - ۱۳۹۰/۶/۳۰، ۰۰:۰۷:۵۵ صبح
RE: آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط shooshoo - ۱۳۹۱/۵/۱۳، ۱۴:۳۵:۲۷ عصر
RE: آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط what? - ۱۳۹۱/۵/۱۳، ۱۵:۱۶:۵۰ عصر
RE: آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط shooshoo - ۱۳۹۱/۵/۱۴، ۰۱:۲۴:۵۶ صبح
RE: آموزش کار با FileZilla Client (نرم افزار FTP) - توسط عبدالرحمن - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴، ۱۹:۳۹:۰۸ عصر
|