۱۳۹۱/۱۰/۶، ۰۱:۴۵:۱۹ صبح
(۱۳۹۱/۱۰/۵، ۲۳:۲۹:۳۹ عصر)warriors نوشته است: مشکل بنده اینه که ادیتور پیشرفته MyBB WYSIWYG Editor با موزیلا فایرفاکس جدید (17) ناسازگاره و نمیشه از گزینه هایی که بالا داره استفاده کرد (مثلا وقتی روی افزورن لینک کلیک میکنیم هیچ اتفاقی نمیفته) در مرورگرهای دیگه و فایرفاکس 15 هم تست کردم و این مشکل رو نداشتن.
منتظرم جوابتون هستم , با سپاس از زحماتتون .
http://community.mybbiran.com/thread-12315.html


