هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آواتار متحرک
#6
(۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۳۳:۲۳ عصر)yas6 نوشته است:
نقل‌قول: یعنی چی؟ چه اروری میده؟ منظورتون GIF هستش؟

سلام
ممنون[تصویر:  tulips.gif]
بله منظورم GIF بود

اما ارور نمیده! یعنی تصویر را قبول می کنه اما تصویر دیگر متحرک نیست

ممنون

با سلام

من هم همین مشکل را دارم.

اینکه گفته می شود از هاست است، درسته ؟

چون اگر از هاست باشه، قاعدتا نباید در پست ها هم تصاویر متحرک را نمایش دهد، درسته ؟
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۰۳:۰۹:۵۴ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۲:۲۰:۵۵ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Emprator - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۲۶:۱۹ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط yas6 - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۲۲:۳۳:۲۳ عصر
RE: آواتار متحرک - توسط Webmaster - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹، ۰۰:۲۱:۵۸ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط geo - ۱۳۹۱/۹/۱۱، ۰۲:۴۴:۳۹ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط SAEED.M - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۰۱:۵۳:۳۳ صبح
RE: آواتار متحرک - توسط firstboy000 - ۱۳۹۳/۱/۲۱، ۱۰:۵۴:۰۵ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Smile چارچوب آواتار متحرک mahpishoni 1 1,826 ۱۳۹۱/۶/۱۱، ۱۱:۳۵:۳۹ صبح
آخرین ارسال: hamidkag

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان