۱۳۹۱/۴/۱۲، ۱۳:۰۹:۴۸ عصر
دوستان كسي ميتونه اينو دوسه روزه فارسي كنه؟با توجه به فارسي ساز اين انجمن
البته منطبق با 1.6.8
http://community.mybb.com/thread-48322.html
البته منطبق با 1.6.8
http://community.mybb.com/thread-48322.html




![[تصویر: BirangS.png]](http://dl.midorinco.ir/picts/02/BirangS.png)