هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شب زنده داران مای بی بی
#31
هر یک در گوشه ای از این خاک غریب !
پاسخ
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۲/۲۷، ۱۴:۰۰:۰۸ عصر)
#32
شما که تاج سری عزیزم Blush
بقیه به قول خودتون دارند چیکار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
 سپاس شده توسطAR@KST@R (۱۳۹۱/۲/۲۷، ۱۴:۰۴:۳۳ عصر)
#33
زندگی سخت شده مشتی . هر کی دنبال یه لقمه نون حلاله Dodgy
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۲/۲۸، ۰۸:۵۶:۲۳ صبح)
#34
مشتی ما هم مثل شما صبح تا شب سر کاریم تازه دانشگاه و امتحان و ... هم هستConfused
ولی خوب مای بی بی تو قلبمونهTongueBig Grin
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
 سپاس شده توسطHOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۲:۳۴:۴۰ عصر)
#35
Angel


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
#36
این که وگفتی یعنی چه ؟ Big Grin
نفس نفس تو سینه ام عطر نفس های شماست
اگر که قابل بدونین
فور یوزرز جای شماست

پاسخ
#37
سلام سلام سلام
از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه خوب من چند دقیقه پیش سرور جدید رو دریافت کردم اولین سرور ایران رو به سلامتی اسکریپ ها رو نصب کردم الان واقعا دارم حال میکنم سرعت خیلی توپه همه سایت ها دیر لود میشه سایت من مثل فشنگ میاد بالا چشمش نکنم منم شب زنده دارم چه تاپیکی زده بودین دمتون گرم ایشا ا.. همه بچه های مای بی بی سرزنده و سالم باشن و هرکجا که هستن خوب و خوش باشن
کوچیک ترین عضو مای بی بی ایران
دیجیتال بدانید
انجمن تخصصی دیجیتال=>دیجی دان
www.forum.digidan.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۵:۰۶:۳۲ عصر) ، Mohammad.T (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۰:۵۰:۲۷ صبح) ، Pars (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۲:۰۸:۵۰ صبح) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۶:۴۸:۱۶ صبح)
#38
قطار رد شد و رفت مسافرا موندن...
مسافرا که برن قطار می مونه...
تو برف بارونی،قطار قلب منه...
قلب شکسته من تو برف مدفونه...
دونه به دونه غمی،ریل به ریل شبم...
غم توی خونه من هر شبو مهمونه...
بگو شب بخوابه من بیدارم...
من شبو زنده نگه میدارم...

نصف شبه و من در حال گوشیدن اهنگ دپرسی شدید انجمن بالا و غم یار و دیگر هیچ چ چ چ Undecided
Sensiz Ben Nefes Alamam
پاسخ
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۲/۲۸، ۲۳:۱۵:۳۰ عصر) ، ahmadb (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۲:۰۰:۵۶ صبح) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۶:۴۸:۲۶ صبح)
#39
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
صبح شد اقا کاش صبح زنده دارانم داشتیمTongueBig Grin
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
 سپاس شده توسطaaaaaaaayay (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۰:۵۲:۱۴ صبح) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۲۹، ۰۶:۴۸:۳۰ صبح)
#40
خب من درحال ست کردن یک ادیتور با مای بی بی هستم دوستان دیگه چیکار میکنندHuhTongue
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان