۱۳۹۱/۲/۲۷، ۱۳:۵۴:۴۹ عصر
هر یک در گوشه ای از این خاک غریب !
|
شب زنده داران مای بی بی
|
|||||||||||||||||||||
|
۱۳۹۱/۲/۲۷، ۱۳:۵۴:۴۹ عصر
هر یک در گوشه ای از این خاک غریب !
۱۳۹۱/۲/۲۷، ۱۴:۰۰:۰۵ عصر
شما که تاج سری عزیزم
![]() بقیه به قول خودتون دارند چیکار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۰۸:۴۷:۳۱ صبح
زندگی سخت شده مشتی . هر کی دنبال یه لقمه نون حلاله
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net http://aria-nik.com
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۰۸:۵۶:۱۸ صبح
مشتی ما هم مثل شما صبح تا شب سر کاریم تازه دانشگاه و امتحان و ... هم هست
![]() ولی خوب مای بی بی تو قلبمونه ![]()
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۴:۴۷:۴۷ عصر
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۴:۵۳:۱۲ عصر
این که وگفتی یعنی چه ؟
نفس نفس تو سینه ام عطر نفس های شماست
اگر که قابل بدونین فور یوزرز جای شماست
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۵:۰۱:۴۵ عصر
سلام سلام سلام
از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه خوب من چند دقیقه پیش سرور جدید رو دریافت کردم اولین سرور ایران رو به سلامتی اسکریپ ها رو نصب کردم الان واقعا دارم حال میکنم سرعت خیلی توپه همه سایت ها دیر لود میشه سایت من مثل فشنگ میاد بالا چشمش نکنم منم شب زنده دارم چه تاپیکی زده بودین دمتون گرم ایشا ا.. همه بچه های مای بی بی سرزنده و سالم باشن و هرکجا که هستن خوب و خوش باشن کوچیک ترین عضو مای بی بی ایران
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۱۸:۳۹:۱۳ عصر
قطار رد شد و رفت مسافرا موندن...
مسافرا که برن قطار می مونه... تو برف بارونی،قطار قلب منه... قلب شکسته من تو برف مدفونه... دونه به دونه غمی،ریل به ریل شبم... غم توی خونه من هر شبو مهمونه... بگو شب بخوابه من بیدارم... من شبو زنده نگه میدارم... نصف شبه و من در حال گوشیدن اهنگ دپرسی شدید انجمن بالا و غم یار و دیگر هیچ چ چ چ
Sensiz Ben Nefes Alamam
۱۳۹۱/۲/۲۸، ۲۳:۱۶:۰۸ عصر
![]() ![]() ![]() ![]() صبح شد اقا کاش صبح زنده دارانم داشتیم ![]()
| |||||||||||||||||||||
|
|