۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
سلام من هر کاری کردم نتونستن مشکلم هلش کنم من میخام اگه میشه کمکم کنین هلش کنم
**
میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
**
میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
|
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
|
|||
|
۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۰۰:۰۹ عصر
سلام من هر کاری کردم نتونستن مشکلم هلش کنم من میخام اگه میشه کمکم کنین هلش کنم
** میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
۱۳۹۰/۱۱/۲۲، ۱۴:۳۷:۰۲ عصر
از قسمت ترفیع کروه های کاربری استفاده کنین
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net http://aria-nik.com
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۳۵:۴۳ صبح
آخه اینجا که ننوشته مثلا وقتی 40 تا ارسال گذاشت چنتا ستاره بهش اضافه بشه
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۲:۵۹:۲۳ صبح
ولی میتونید برای یک گروه معین کنید سپس وقتی ارسالش هر چندتا شد ترفیع میگیره بعدشم ستارههاش زیاد میشه
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۲:۱۲ صبح
چه جوری میشه واضح تر توضیح بدین
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۰۹:۰۴ صبح
شما یک گروه کاربری درست کنید
تعداد ستارههاشم مشخص کن مثلا مدیر بعدش تو ترفیع مشخص میکنی که مثلا طرف 50 پست به بالا داد مدیر بشه وقتی هم مدیر بشه ستارههاش زیاد میشه دیگه
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۲:۵۵ صبح
خب الان من یه مدیر دارم از اولم مدیر بود حالا اون 40 تا ارسال داشته باید حتما گروه کاربریش عوض بشه که ستارهاش زیاد بشه امکان نداره همون بمونه
۱۳۹۰/۱۱/۲۳، ۰۳:۱۶:۰۲ صبح
| |||
|
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
| مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی | Shafi | 2 | 2,202 |
۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح آخرین ارسال: Shafi |
|