هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گذاشتن اتوماتیک ستاره برای کاربران
#1
سلام من هر کاری کردم نتونستن مشکلم هلش کنم من میخام اگه میشه کمکم کنین هلش کنم

**
میخواستم خوده سیستم اتو به کاربرا ستاره یده بر حسب ارسال
پاسخ
#2
از قسمت ترفیع کروه های کاربری استفاده کنین
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
#3
آخه اینجا که ننوشته مثلا وقتی 40 تا ارسال گذاشت چنتا ستاره بهش اضافه بشه
پاسخ
#4
ولی میتونید برای یک گروه معین کنید سپس وقتی ارسالش هر چندتا شد ترفیع میگیره بعدشم ستارههاش زیاد میشهHeart
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#5
چه جوری میشه واضح تر توضیح بدین
پاسخ
#6
شما یک گروه کاربری درست کنید
تعداد ستارههاشم مشخص کن
مثلا مدیر
بعدش تو ترفیع مشخص میکنی که مثلا طرف 50 پست به بالا داد مدیر بشه
وقتی هم مدیر بشه ستارههاش زیاد میشه دیگهHeart
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#7
خب الان من یه مدیر دارم از اولم مدیر بود حالا اون 40 تا ارسال داشته باید حتما گروه کاربریش عوض بشه که ستارهاش زیاد بشه امکان نداره همون بمونه
پاسخ
#8
فکر نکنم میتونید تعداد گروه کاربری رو زیاد کنید مثل انجمن من
www.parsariya.com
Heart
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۳:۳۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۵:۳۲ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۷:۰۹ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل عدم نمایش ستاره برای کاربران عادی Shafi 2 2,202 ۱۳۹۲/۵/۱۳، ۰۳:۱۱:۵۷ صبح
آخرین ارسال: Shafi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان