ارسالها: 852
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
اعتبار:
64
۱۳۹۰/۱۰/۲۱، ۱۴:۱۲:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۱۰/۲۱، ۱۴:۱۳:۳۱ عصر، توسط arianik.)
این آدرسی که برای انجمنت نوشتی به یه سایت عربی لینک میشه دوست من و نتونستم سایتتو ببینم اما احتمالا باید در Css قالبتون کلاس Post_body را ویرایش کنید .
این در مورد فونت بالای نقل قول .
اون یکی هم نفهمیدم کجا رو میگی . دقیق بگو تا بهت بگم .
موفق باشین
ارسالها: 56
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: ۱۶ تير ۱۳۸۹
اعتبار:
0
توی global.css همه ی bold ها و semi-bold ها رو normal کردم ولی بازم متن ها خیلی bold هستن.. کجا میشه کوچکترشون کرد و از bold درشون اورد؟
ارسالها: 852
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
اعتبار:
64
فرومت رو نگاه کردم . اول اینکه اون حالت بولد و سایه دار رو نداره . دوما اون دو قسمتی که مد نظر شماست ، قسمت اول از کلاس quick jump و قسمت دوم از کلاس post body فرمان میگیرن . ویرایش های مد نظرتون رو در Global.css بر روی این دو کلاس فوق انجام بدین .
موفق باشید
ارسالها: 19
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۴ دي ۱۳۹۰
من هر کاری که میکنم وقتی یهه فایل با فرمت rar آپ میکنم و در هاست میخوام unzip کنم کامل باز نمیشه...
اگه میشه کمکم کنید...
ارسالها: 852
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
اعتبار:
64
والا من تا جایی که میدونم اغلب هاست ها اصلا پسوند rar رو نمیشناسن . شما چطوری اکسترکت میکنی ؟ حالا کامل یا نصفه ؟
با پسوند زیپ آپلود کنین و نتیجه رو تست کنید
ارسالها: 19
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۴ دي ۱۳۹۰
خیلی ممنونم که به من آموزش دادید.
کارم راه افتاد و فقط یه سوال دیگه:اگه من یه سری عکی رو برای یه قالب رو هاستم آپ کنم دیگه نمیتونم از قالب قبلی استفاده کنم؟
ارسالها: 33
موضوعها: 2
تاریخ عضویت: ۲۳ دي ۱۳۹۰
شما پوشه ی عکس ها آپلود می کنین توی هاست نه عکس ها رو - این طوری می تونید تمام پوسته ها رو جانشین کنید ...!
ارسالها: 19
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: ۲۴ دي ۱۳۹۰
بله.متوجه شدم
ولی من الآن که این پوسته رو نصب کردم دیدم که ساعت سایت درست کار نمیکنه
چه جوری میشه ساعت و تاریخ سایت رو تنظیم کرد؟