۱۳۹۰/۸/۲۰، ۱۲:۰۹:۲۷ عصر
من تابستون تو پادگان داشتم پا میجسبوندم و رژه میرفتم
انسان است ديگر....
از بين تمام نوشيدني هاي جديد و قديمي كه دارد
باز هم طعم خون را ترجيح ميدهد.
از بين تمام نوشيدني هاي جديد و قديمي كه دارد
باز هم طعم خون را ترجيح ميدهد.





موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است
