۱۳۹۸/۱/۱، ۱۹:۳۲:۲۱ عصر
در این هنگام که دست گرم و نوازشگر آفتاب جانبخش فروردین ماه، روپوش سنگین برف زمستانی را از پیکر نازک شکوفه های سپید درختان بادام کنار می زند و پروانه های خوش نشین، با پرهای زیبا و فریبنده ی خویش در آغوش پاک غنچه های نیم شکفته جای می گیرند و از شبنم شرم چهره ی دختران بنفشه ، شیرینی زندگی را می مکند ، پیمان دوستی خود را به انگیزه ی نو شدن سال ایرانی استوارتر از همیشه کرده ، دستتان را گرم تر از پیش می فشارم و پاک ترین شادباش های خود را پیشکش شما می کنم .
آرزومندم سال نو برایتان سالی خجسته باشد و گام های پیک نوروزی برای همه ی مردم ایران ، شادی . شیرین کامی . بهروزی . پیروزی و بهزیستی را به ارمغان آورد .
آرزومندم سال نو برایتان سالی خجسته باشد و گام های پیک نوروزی برای همه ی مردم ایران ، شادی . شیرین کامی . بهروزی . پیروزی و بهزیستی را به ارمغان آورد .



![[تصویر: BirangS.png]](http://dl.midorinco.ir/picts/02/BirangS.png)