هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حل مشکل Editor در Firefox
#41
از دوستان کسی نیست بتونه کمک کنه ؟
پاسخ
#42
سلام
این مشکل در 1.6.9 برطرف شده؟
پاسخ
#43
فک کنم برطرف شده
خب اگه نشده باشه هم مشکل حادی نیست که
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel
پاسخ
#44
کار نمیکنه ؟
من همه این کارا رو کردمم

ادیتو کل حذف شد
دکمه ها باز نمیشن فقط صفحه سفید هس HuhHuhHuhHuhHuh
پاسخ
#45
سلام به اساتید محترم شاید جای سوالم به بخش فایر فاکس مرتبت نباشه اما گشتم نزدیکترین بخش به سوالم هم اینجا بود یا من نتونستم پیدا کنم

ادیتور من قبلا اینجور نبود الان این جور شده نمیدانم چرا؟لطفا کمک کنید متشکرم

[تصویر:  1370759750.untitled.JPG]
[تصویر:  anjoman.gif]
پاسخ
#46
نقل‌قول: سلام به اساتید محترم شاید جای سوالم به بخش فایر فاکس مرتبت نباشه اما گشتم نزدیکترین بخش به سوالم هم اینجا بود یا من نتونستم پیدا کنم

ادیتور من قبلا اینجور نبود الان این جور شده نمیدانم چرا؟لطفا کمک کنید مسپاسم

سلام

به احتمال زياد با يكي از پلاگين هايي كه به تازگي نصب نموديد عدم هماهنگي ايجاد شده است .

و يا اينكه بعد از بروز رساني به نسخه بالاتر .

باتشكر
برای کمک در کنار شما هستم 
پاسخ
 سپاس شده توسطistgah51 (۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۲:۵۱:۲۷ عصر) ، sirafnet (۱۳۹۲/۶/۲۱، ۱۳:۰۴:۲۲ عصر)
#47
پاسخگو جان مرسی تا جایی که خاطرم میاد فقط پلاگین تشکر نصب کردم باید چه کنم ؟
[تصویر:  anjoman.gif]
پاسخ
#48
دوست عزیز پلاگین رو یکبار غیر فعال و فعال کنید.اگه نشد دوباره فایلهای ادیتور رو توی هاستتون اپلود کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسطistgah51 (۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۴:۰۰:۲۷ عصر)
#49
فایل های قبلی ادیتور رو جایگزین کنید مشکل برطرف میشه
هیچ ربطیم به پلاگین نداره!

طبق ارسال شماره دو این صفحه عمل کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسطistgah51 (۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۵:۰۴:۵۲ عصر)
#50
نقل‌قول: فایل های قبلی ادیتور رو جایگزین کنید مشکل برطرف میشه
هیچ ربطیم به پلاگین نداره!

طبق ارسال شماره دو این صفحه عمل کنید .

اصولا معجزه اي در ماي بي بي رخ نميده و هر خرابكاري كه ميشه در بيشتر موارد ما مقصر هستيم .

ايشون وضعيت اديتور رو شرح دادن و ما هم با توجه به اطلاعي كه داريم و عدم توضيحات بيشتر ،ايشون رو راهنمايي كرديم !
برای کمک در کنار شما هستم 
پاسخ
 سپاس شده توسطreza.t.gh (۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۴:۵۹:۰۴ عصر) ، istgah51 (۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۵:۰۵:۰۹ عصر) ، sirafnet (۱۳۹۲/۶/۲۱، ۱۳:۰۵:۰۳ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان