مرجع پارسی MyBB
فارسی یا پارسی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html)
+---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html)
+---- موضوع: فارسی یا پارسی (/thread-8716.html)



فارسی یا پارسی - mahy - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹

نظر شما چیست؟
فارسی یا پارسی

    kamyabParsi.com or kamyabFarsi.com


چون عرب ها پ نداشتند فارسی به پارسی تبدیل شد

چون عرب ها پ نداشتند گستانتینو پلیس به قسطنطنیه تبدیل شد

و هزاران کلمه دیگر به ما به کار می بریم

ما تغییر کردیم و دیگرانی که از ما نشعت گرفتن خیر

مشکل کار کجاست؟

[تصویر:  Languages_of_afghanistan-provinces.jpg]


RE: پارسی یا پارسی - diakoo - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹

تبلیغ جالبی بود

یاد بگیرین به این میگن خلاقیتBig Grin