![]() |
|
فارسی یا پارسی - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html) +---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html) +---- موضوع: فارسی یا پارسی (/thread-8716.html) |
فارسی یا پارسی - mahy - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹ نظر شما چیست؟ فارسی یا پارسی kamyabParsi.com or kamyabFarsi.com چون عرب ها پ نداشتند فارسی به پارسی تبدیل شد چون عرب ها پ نداشتند گستانتینو پلیس به قسطنطنیه تبدیل شد و هزاران کلمه دیگر به ما به کار می بریم ما تغییر کردیم و دیگرانی که از ما نشعت گرفتن خیر مشکل کار کجاست؟
RE: پارسی یا پارسی - diakoo - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹ تبلیغ جالبی بود یاد بگیرین به این میگن خلاقیت
|