![]() |
|
خروج از بلک لیست گوگل - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html) +---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html) +---- موضوع: خروج از بلک لیست گوگل (/thread-6184.html) |
خروج از بلک لیست گوگل - AR@KST@R - ۱۳۹۰/۴/۲۷ سلام دوستان اگه راهی برای خروج از بلک لیست گوگل بلدین ممنون میشم به اشتراک بذارین. RE: خروج از بلک لیست گوگل - funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۷ داداش مهدی فکر کنم نشه چون سرکار گوگل گذاشتی و برچسب الکی زدی ![]() درسته ؟! باید حالا برچسب نزنی تا شاید گذشت کنه RE: خروج از بلک لیست گوگل - AR@KST@R - ۱۳۹۰/۴/۲۷ نه داداش برچسب ها همگی 100% با متن هماهنگ هستن (با ابزار چک کردم) RE: خروج از بلک لیست گوگل - funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۷ یه سوال فــنی ؟! وا3 چی رقتی تو لیست سیاه گوگل ؟!
RE: خروج از بلک لیست گوگل - AR@KST@R - ۱۳۹۰/۴/۲۷ تو آنالیزی که کردم زده اسپم !! (اسکریپت هم مای بی بی نیست) RE: خروج از بلک لیست گوگل - Cancer9003 - ۱۳۹۰/۴/۲۷ شاید اسپم بازدید باشه |