مرجع پارسی MyBB
سوال در مورد پلاگين سايت مپ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html)
+---- موضوع: سوال در مورد پلاگين سايت مپ (/thread-4965.html)



سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲

سلام
اين پلاگين رو نصب كردم
تو تنظيماتش
[تصویر:  1302516317_7_70fc39b0e7.jpg]

چند تا صفحه براي مشاهده هست

كدومشو به عنوان نقشه سايت بايد قرار بدم تو انجمن؟



RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - funset 2 - ۱۳۹۰/۱/۲۲

مای بی بی ایرانی نداری؟


RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲

(۱۳۹۰/۱/۲۲، ۱۵:۲۷:۴۹ عصر)funset 2 نوشته است: مای بی بی ایرانی نداری؟

متوجه منظورتون نشدم؟Huh


RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - funset 2 - ۱۳۹۰/۱/۲۲

ویرایش جدید از صفحه ی اول انجمن دانلود کن بعد کارات رو بهتر می تونی انجام بدی فارسی هست


RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲

نه تو تنظيمات مشكلي نيست الان اگه ببينيد تو هر صفحه يه صفحه و يه view داره حالا كدومشو تو هدر قرار بدم براي نقشه