![]() |
|
سوال در مورد پلاگين سايت مپ - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html) +---- موضوع: سوال در مورد پلاگين سايت مپ (/thread-4965.html) |
سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲ سلام اين پلاگين رو نصب كردم تو تنظيماتش ![]() چند تا صفحه براي مشاهده هست كدومشو به عنوان نقشه سايت بايد قرار بدم تو انجمن؟ RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - funset 2 - ۱۳۹۰/۱/۲۲ مای بی بی ایرانی نداری؟ RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲ (۱۳۹۰/۱/۲۲، ۱۵:۲۷:۴۹ عصر)funset 2 نوشته است: مای بی بی ایرانی نداری؟ متوجه منظورتون نشدم؟
RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - funset 2 - ۱۳۹۰/۱/۲۲ ویرایش جدید از صفحه ی اول انجمن دانلود کن بعد کارات رو بهتر می تونی انجام بدی فارسی هست RE: سوال در مورد پلاگين سايت مپ - love - ۱۳۹۰/۱/۲۲ نه تو تنظيمات مشكلي نيست الان اگه ببينيد تو هر صفحه يه صفحه و يه view داره حالا كدومشو تو هدر قرار بدم براي نقشه |