![]() |
|
مشکل در اخطار دادن - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html) +--- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-182.html) +---- انجمن: سایر مشکلات (https://community.mybbiran.com/forum-188.html) +---- موضوع: مشکل در اخطار دادن (/thread-19538.html) |
مشکل در اخطار دادن - MISTER - ۱۳۹۵/۴/۶ سلام امروز متوجه شدم ک وقتی میخوام اخطار بدم کادر نوع اخطار نمیاد... مشکل کجاست؟ RE: مشکل در اخطار دادن - motorola30 - ۱۳۹۵/۴/۶ (۱۳۹۵/۴/۶، ۲۰:۲۷:۳۰ عصر)MISTER نوشته است: سلام سلام از کنترل پنل مدیریت » پیکربندی » سیستم اخطاردهی به کاربران » تیک استفاده از نوع شخصی اخطاردهی مجاز باشد؟ بله کنید |