مرجع پارسی MyBB
مشکل در اخطار دادن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html)
+--- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-182.html)
+---- انجمن: سایر مشکلات (https://community.mybbiran.com/forum-188.html)
+---- موضوع: مشکل در اخطار دادن (/thread-19538.html)



مشکل در اخطار دادن - MISTER - ۱۳۹۵/۴/۶

سلام

امروز متوجه شدم ک وقتی میخوام اخطار بدم کادر نوع اخطار نمیاد...
مشکل کجاست؟


RE: مشکل در اخطار دادن - motorola30 - ۱۳۹۵/۴/۶

(۱۳۹۵/۴/۶، ۲۰:۲۷:۳۰ عصر)MISTER نوشته است: سلام

امروز متوجه شدم ک وقتی میخوام اخطار بدم کادر نوع اخطار نمیاد...
مشکل کجاست؟

سلام

از کنترل پنل مدیریت » پیکربندی » سیستم اخطاردهی به کاربران » تیک استفاده از نوع شخصی اخطاردهی مجاز باشد؟ بله کنید