مرجع پارسی MyBB
لیست سیاه - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html)
+--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html)
+--- موضوع: لیست سیاه (/thread-17481.html)



لیست سیاه - shila30 - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

سلام.
من به عنوان یک کاربر عضو(نه مدیر)وقتی کاربری رو در لیست سیاه قرار میدهم نمیتوانم نوشته های او را در انجمن ببینم ولی میتوانم به او پیام بدهم.
و شخص مقابل میتواند نوشته های من را ببیند ولی نمیتواند به من پیام دهد.
میخواستم طوری بشه که هر دو کاربر نتونند نه نوشته های همدیگر را ببینند و نه به هم پیام بدهند.
یعنی اگر من کاربری را در لیسشت سیاه خود قرار دادم نتوانم به او پیام دهم و او نتواند مطالب من را ببیند.
میشه همچین کاری؟