![]() |
|
لیست سیاه - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html) +--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html) +--- موضوع: لیست سیاه (/thread-17481.html) |
لیست سیاه - shila30 - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ سلام. من به عنوان یک کاربر عضو(نه مدیر)وقتی کاربری رو در لیست سیاه قرار میدهم نمیتوانم نوشته های او را در انجمن ببینم ولی میتوانم به او پیام بدهم. و شخص مقابل میتواند نوشته های من را ببیند ولی نمیتواند به من پیام دهد. میخواستم طوری بشه که هر دو کاربر نتونند نه نوشته های همدیگر را ببینند و نه به هم پیام بدهند. یعنی اگر من کاربری را در لیسشت سیاه خود قرار دادم نتوانم به او پیام دهم و او نتواند مطالب من را ببیند. میشه همچین کاری؟ |