مرجع پارسی MyBB
لطفاً انتقال دهید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: درخواست های شما (https://community.mybbiran.com/forum-54.html)
+---- انجمن: سایر درخواست ها (https://community.mybbiran.com/forum-57.html)
+---- موضوع: لطفاً انتقال دهید (/thread-12662.html)



لطفاً انتقال دهید - hakimalireza - ۱۳۹۱/۹/۱۳

لطفاً مدیران پیوست های این تاپیک را حذف و به جای آن این پیوست ها را قرار دهند.
با سپاس
یا علی

.zip   best thx-like.zip (اندازه: 44.65 KB / تعداد دفعات دریافت: 12)

.zip   shutscreens.zip (اندازه: 791.13 KB / تعداد دفعات دریافت: 12)

.zip   up-lang-best thx-like.zip (اندازه: 2.21 KB / تعداد دفعات دریافت: 6)

.php   tylmerge.php (اندازه: 5.48 KB / تعداد دفعات دریافت: 2)

.zip   Sepas.zip (اندازه: 19.49 KB / تعداد دفعات دریافت: 6)


RE: لطفاً انتقال دهید - R. Najafi - ۱۳۹۱/۹/۱۴

(۱۳۹۱/۹/۱۳، ۰۲:۴۳:۱۵ صبح)hakimalireza نوشته است: لطفاً مدیران پیوست های این تاپیک را حذف و به جای آن این پیوست ها را قرار دهند.
با سپاس
یا علی

ویرایش پیشرفته (ویرایش کامل) > Borwse > انتخاب فایل > به روز رسانی پیوست


به این طریق میتونید اتچ ها رو بروز رسانی کنید


RE: لطفاً انتقال دهید - hakimalireza - ۱۳۹۱/۹/۱۴

(۱۳۹۱/۹/۱۴، ۰۱:۳۹:۰۸ صبح)GreyWolf نوشته است:
(۱۳۹۱/۹/۱۳، ۰۲:۴۳:۱۵ صبح)hakimalireza نوشته است: لطفاً مدیران پیوست های این تاپیک را حذف و به جای آن این پیوست ها را قرار دهند.
با سپاس
یا علی

ویرایش پیشرفته (ویرایش کامل) > Borwse > انتخاب فایل > به روز رسانی پیوست


به این طریق میتونید اتچ ها رو بروز رسانی کنید

درود
عزیزم من اگه دسترسی داشتم که این کار رو می کردمپ
دسترسی ندارم که دارم میگم
با سپاس
یا علی


RE: لطفاً انتقال دهید - Mohammad-Mo - ۱۳۹۱/۹/۱۴

از طریق پ.خ بهmohammad-za
بگید!Heart


RE: لطفاً انتقال دهید - K@Z3M - ۱۳۹۱/۹/۲۶

من نصب کردم ولی وقتی لایک میکنم کادر لود میاد و دیگه نمیره !
اون کادر پایین هم نمیاد که چه کسانی تشکر کردن !
چیکار کنم ؟


RE: لطفاً انتقال دهید - hakimalireza - ۱۳۹۱/۹/۲۷

(۱۳۹۱/۹/۲۶، ۲۱:۲۰:۴۰ عصر)K@Z3M نوشته است: من نصب کردم ولی وقتی لایک میکنم کادر لود میاد و دیگه نمیره !
اون کادر پایین هم نمیاد که چه کسانی سپاس کردن !
چیکار کنم ؟

با درود
پوسته شما چیه؟
با بعضی از پوسته ها مشکل دارد. من خودم مجبور شدم از پلاگین سپاس (پارس) استفاده کنم
با درود
یا علی


RE: لطفاً انتقال دهید - Mohammad-Za - ۱۳۹۱/۹/۲۷

فایل‌ها انتقال یافت.
تاپیک اصلی موضوع: http://community.mybbiran.com/thread-12305-post-98010.html
//بــــســــتــــه شــــد\\