![]() |
|
امضاء، فونتها - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +------ انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-93.html) +------ موضوع: امضاء، فونتها (/thread-12475.html) |
امضاء، فونتها - اسحاق - ۱۳۹۱/۸/۲۳ سلام خدمت دوستان بنده با مای بی بی 1.6.8 کار می کنم ولی برای بعضی از کاربران انجمن، امضاء را نمایش نمی ده برای بعضی کاربران هم قسمت ویرایش پستها مثل فونت، رنگ و ... را نمایش نمی ده منتظر راهنمایی دوستان هستم http://www.zeytun.ir/ RE: امضاء، فونتها - اسحاق - ۱۳۹۱/۸/۲۳ آیا کسی هست که ما را یاری کند؟
RE: امضاء، فونتها - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۸/۲۴ باید چک کنید دسترسی برای اعضا جهت استفاده امضاء درسته یا نه (بتواند امضا قرار دهد؟) و اینکه مورد دوم شاید سرعت نت آنها پایین است یا مشکل از قالب یا ادیتور شماست ! |