![]() |
|
تو رو خدا كمكم كنيد - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +----- موضوع: تو رو خدا كمكم كنيد (/thread-10178.html) |
تو رو خدا كمكم كنيد - MOJTABA031 - ۱۳۹۱/۱/۲۳ سلام من چند وقتیه این مشكل را با قالب انجمنم دارم و اینكه قالب انجمن من دارای سه رنگ مختلف است و قتی با توجه به فرمایشات شما كه در پست های http://community.mybbiran.com/thread-217...light=PARS http://community.mybbiran.com/thread-217...light=PARS http://community.mybbiran.com/thread-217...light=PARS برای ترجمه پوسته هست انجام دادم اما این ترجمه برای یك رنگ قالب است وقتی رنگ دیگری را انتخاب می كنم چپ چین می شود ادرس انجمنم هم http://form.taktazpc.ir/ با تشكر اگر كمكم كنید در قالب وبلاگ فایل های زیر است : css3.css menu.css global-nav.css userpanel.css usercp.css modcp.css star_ratings.css showthread.css global.css برای درست كردن راست چین كردن قالب می شود كمك كنید اگر باید در هر كدام تغیر دیگری ایجاد كنم بگید لطفا پیامخ خصوصی ام به اقا رضا دادم این جواب را داد می شه واضح بگید من از طراحی هیچی بلد نیستم لطفا به طور واضح بگید ادرس پست هم هست بگید ------------------------------------------------------------------------------------------ کلاس 6 و 7 رو دنبال کن و راست چین بکنش !!! RE: تو رو خدا كمكم كنید - MSTF - ۱۳۹۱/۱/۲۳ دوست عزیز من جواب شما را در تاپیک مشابه که باز نموده بودید دادم! http://community.mybbiran.com/thread-10173-lastpost.html |