![]() |
|
مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html) +---- موضوع: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته (/thread-8040.html) صفحهها:
1
2
|
RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Srbija - ۱۳۹۰/۹/۱۷ نقلقول: بتده به دلایلی روی این ادیتور پشتیبانی نخواهم داشتیه کاربر معلوم الحال ... صفت اومد و گفت که این پلاگین دزدی هست در حالیکه آقای مملی با زحمت زیاد خودشون این پلاگین رو ترجمه و تدوین کردند، به خاطر یه انسانِ ... حالا ما هم از پشتیبانی اون مدیر کاربلد و متبهر محروم شدیم، چطور میتونم ایشون رو برگردونیم؟ دوستان مدیر اگه میتونید بهشون بگید که حداقل همه رو به یک چشم نبینید من به شخصه قدر دان زحمات ایشون هستم و خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم متاسفانه جواب پیام خصوصی مارو نمیدن ، ولی من خیلی ازشون راضی هستم و دوستشون دارم. کاش این پست رو بخونه و برگرده، به خاطر یک نفر همه رو محروم نکنن خواهشاً
RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Behr☺uz - ۱۳۹۰/۹/۱۷ این کار یکی دو نفر نیست خیلی ها به مدیران خیلی تهمت ها زدن خیلی ها توهین کردن خیلی ها به اسم کمک اومدن و خیلی مشکلات بوجود اوردن من به همه حق میدم خسته باشند و ... بذارید یکم استراحت کنن زمان خیلی چیز هارو حل میکنه RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Srbija - ۱۳۹۰/۹/۱۷ درسته بهروز جان منم فکر میکنم شما درست میگی البته من فقط یک موردش رو دیدم خلاصه اینکه امیدوارم که زمان باعث بشه زودتر آقای مملی برگرده ، ایشون واقعآً به غیر از اینکه مدیر خوبی هستند ، انسان خوبی هم هستند با تشکر |