مرجع پارسی MyBB
مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html)
+---- موضوع: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته (/thread-8040.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Srbija - ۱۳۹۰/۹/۱۷

نقل‌قول: بتده به دلایلی روی این ادیتور پشتیبانی نخواهم داشت
باشه رئزی بفهمن بعضیا مملی چه دلشکسته گذاشت رفت
یه کاربر معلوم الحال ... صفت اومد و گفت که این پلاگین دزدی هست در حالیکه آقای مملی با زحمت زیاد خودشون این پلاگین رو ترجمه و تدوین کردند، به خاطر یه انسانِ ... حالا ما هم از پشتیبانی اون مدیر کاربلد و متبهر محروم شدیم، چطور میتونم ایشون رو برگردونیم؟

دوستان مدیر اگه میتونید بهشون بگید که حداقل همه رو به یک چشم نبینید
من به شخصه قدر دان زحمات ایشون هستم و خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم

متاسفانه جواب پیام خصوصی مارو نمیدن ، ولی من خیلی ازشون راضی هستم و دوستشون دارم.
کاش این پست رو بخونه و برگرده، به خاطر یک نفر همه رو محروم نکنن خواهشاً Heart


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Behr☺uz - ۱۳۹۰/۹/۱۷

این کار یکی دو نفر نیست
خیلی ها به مدیران خیلی تهمت ها زدن
خیلی ها توهین کردن
خیلی ها به اسم کمک اومدن و خیلی مشکلات بوجود اوردن
من به همه حق میدم خسته باشند و ...
بذارید یکم استراحت کنن زمان خیلی چیز هارو حل میکنه


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Srbija - ۱۳۹۰/۹/۱۷

درسته بهروز جان
منم فکر میکنم شما درست میگی
البته من فقط یک موردش رو دیدم
خلاصه اینکه امیدوارم که زمان باعث بشه زودتر آقای مملی برگرده ،
ایشون واقعآً به غیر از اینکه مدیر خوبی هستند ، انسان خوبی هم هستند

با تشکر