![]() |
|
مشکل بعد از نصب مای بی بی - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-50.html) +---- موضوع: مشکل بعد از نصب مای بی بی (/thread-7852.html) صفحهها:
1
2
|
RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - king_yekta - ۱۳۹۰/۹/۲ بچه ها از اول مای بی بی را نصب کردم مشکل حل شد . اینو گفتم چون شاید آینده هم یکی مث من بعد از نصب مای بی بی همین مشکل واسش پیش اومد ! ![]() با تشکر RE: مشکل بعد از نصب مای بی بی - MERMB - ۱۳۹۰/۱۰/۳ که این مشکل منم هست اما یه سوال در هنگام نصب مای بی بی توی قسمت کوکی ها چی بنویسم؟ |