![]() |
|
(ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html) +------ موضوع: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم (/thread-5365.html) صفحهها:
1
2
|
RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۲۰ با این کاری که میگم ، دیگه نیازی به ایمپورت بکاپ هم ندارید : اگر از ورژن 2 استفاده می کنید این کوئری رو روی دیتابیس اجرا کنید : کد: CREATE TABLE `mybb_adv_comments` (و اگر از ورژن 3 استفاده می کنید این یکی رو اجرا کنید : کد: CREATE TABLE `mybb_adv_comments` (حالا پلاگینو غیرفعال کنید . RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۲۰ اينا رو دقيقا بايد كجا ديتابيس استفاده كنم ؟ RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۲۰ توی PhpMyAdmin RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۲۲ ممنون درست شد حالا وقتي فعال مي كنم پرفايل هيچ تغييري ايجاد نميشه مي خوام بدونم بازم مشكل از همين جاست ؟ چون من همه فايل ها كه بايد آپلود مي كردم رو از دباره تست كردم همه بودن ! RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۲۲ بعد از فعال سازی پلاگین باید از طریق پیکربندی (Configuration) ، پروفایل پیشرفته رو تنظیم کنی که فعال بشه . |