مرجع پارسی MyBB
انتخاب هاست مناسب - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html)
+--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html)
+--- موضوع: انتخاب هاست مناسب (/thread-16907.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: انتخاب هاست مناسب - Farhoodi - ۱۳۹۳/۶/۲۶

(۱۳۹۳/۶/۲۶، ۱۶:۲۶:۲۱ عصر)jamal94 نوشته است: سلام

ممنون به خاطر پاسخهاتون

این هاست هم مال آلمان هستش به هرحال آلمان از آمریکا بهتره سعتش و هاست ایران هم پهنای باند کمی داره و به نظر خودم آلمان بهترین گزینه هستش

نگرفتی من چی گفتم دوست عزیز 

هاست دهنده های ایرانی اکثرا از هتزنر المان و ایکس ال هاست امریکا سرورهای بنجل میخرند و بصورت فله ای کاربر روش میزبانی میکنند که موجب افزایش لود و کندی سرعت سایت ها میشود . طبیعی هم هست بلاخره با دلاری 3 تومن  باید هزینه سرور تامین بشه و سود لازم را در پایان هر ماه هم داشته باشد .

من منظورم اینکه از سرویس دهنده خارجی خرید کنید که استاندارد ها را رعایت میکنند . کلا دور ایرانی جماعت رو خط بکشید . نه کانفیگ درست حسابی دارند و نه مجوز فعالیت قانونی . همین سی پنل برای ایران تحریم هست ولی سرورهای داخلی به نحوی دورش میزنند اگر فهمیدند و لایسنسش باطل شد چیکار میخاید بکنید ؟


RE: انتخاب هاست مناسب - محمد تی ام - ۱۳۹۳/۶/۲۶

(۱۳۹۳/۶/۲۶، ۱۶:۴۲:۴۲ عصر)Farhoodi نوشته است:
(۱۳۹۳/۶/۲۶، ۱۶:۲۶:۲۱ عصر)jamal94 نوشته است: سلام

ممنون به خاطر پاسخهاتون

این هاست هم مال آلمان هستش به هرحال آلمان از آمریکا بهتره سعتش و هاست ایران هم پهنای باند کمی داره و به نظر خودم آلمان بهترین گزینه هستش

نگرفتی من چی گفتم دوست عزیز 

هاست دهنده های ایرانی اکثرا از هتزنر المان و ایکس ال هاست امریکا سرورهای بنجل میخرند و بصورت فله ای کاربر روش میزبانی میکنند که موجب افزایش لود و کندی سرعت سایت ها میشود . طبیعی هم هست بلاخره با دلاری 3 تومن  باید هزینه سرور تامین بشه و سود لازم را در پایان هر ماه هم داشته باشد .

من منظورم اینکه از سرویس دهنده خارجی خرید کنید که استاندارد ها را رعایت میکنند . کلا دور ایرانی جماعت رو خط بکشید . نه کانفیگ درست حسابی دارند و نه مجوز فعالیت قانونی . همین سی پنل برای ایران تحریم هست ولی سرورهای داخلی به نحوی دورش میزنند اگر فهمیدند و لایسنسش باطل شد چیکار میخاید بکنید ؟

خب اونا هزینشون به دلار یا یورو محاسبه میشه و نیاز به ویزا کارت یا مستر کارت هست

که فکر نمیکنم همه کس داشته باشند


RE: انتخاب هاست مناسب - jamal94 - ۱۳۹۳/۶/۲۶

بله کاملا درست می فرمایین

ولی برای خرید از خارج نیاز به paypal هستش! و ما هم که نداریم! علاوه بر این بیشتر سایت های خارجی به ایرانی ها ساپورت نمیدن!