![]() |
|
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: محصولات غیر رایگان (https://community.mybbiran.com/forum-132.html) +------ انجمن: پوسته (https://community.mybbiran.com/forum-134.html) +------ موضوع: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice (/thread-14051.html) صفحهها:
1
2
|
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - forlive - ۱۳۹۲/۴/۷ ![]() گفتم ک تغییر زیادی ایجاد نشده!!به نظر بنده ک قابل فروش نیست!!حالا خوددانی!جسارت نشه البته
RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱ همینه دیگه به گفته ی دوست خوبم gw میرسم ، میای با هزینه کم پارسی سازی کنی مردم فک میکنن خبریه چشاشون این همه تغییرات رو نمی بینه : - لینک های زیر پنل رو کلا طرح خودم بود و من اضافه کردم - پنل رو که شخص ریپ کننده کاملا ناشی گری کرده بود با هزار تا دردسر بصورت حرفه ای و راست چین در آوردم . - قسمت پیام خصوصی رو خیلی روش کار کردم تا با منوی کناری سازگار بشه - فونت زیبای b yekan رو برای بعضی جاهاش استفاده کردم - فوتر رو به کل از اول نوشتم و حالت های زیبا و جالبی بهش دادم - سعی کردم قالب از یه هارمونی پیروی کنه و بخش های زیادی به این دلیل ویرایش شد - navigation جدید براش طراحی کردم - منوی بالایی رو خیلی تغییر دادم - بخش جستجو کلا متحول شد - روشنایی قالب بهبود یافت و همه ی رنگ بندی های قالب از اول تنظیم شد - مشکل ادیتور در مانیتور های کوچک قدیمی رفع شد و بخش های ارسال پیام-تغییر امضا-ارسال پست ویرایش شد - لوگو جدید با فرمتpng طراحی شد تاپیک بسته میشه و فروش لغو موفق باشید RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹ آقا من وقتی تو قسمت وارد کردن پوسته قالب رو میخوام آپلود کنم این ارور رو میده: "MyBB نتوانست پوستهای درون فایل آپلود شده بیابد. لطفاً از این که فایل سالم است و مشکلی ندارد اطمینان حاصل فرمایید." میشه راهنمایی کنید؟ RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰ (۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر)milad2014 نوشته است: آقا من وقتی تو قسمت وارد کردن پوسته قالب رو میخوام آپلود کنم این ارور رو میده: آموزش نصب پوسته رو کامل بخونید.شما باید تصاویر رو از پنل مدیریت هاست (سی پنل یا دایرکت ادمین یا از طریق FTP) آپلود کنید توی پوشه images و فایل xml موجود رو از پنل مدیریت انجمن آپلود کنید. |