مرجع پارسی MyBB
[حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: محصولات غیر رایگان (https://community.mybbiran.com/forum-132.html)
+------ انجمن: پوسته (https://community.mybbiran.com/forum-134.html)
+------ موضوع: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice (/thread-14051.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - forlive - ۱۳۹۲/۴/۷

DodgyDodgyگفتم ک تغییر زیادی ایجاد نشده!!به نظر بنده ک قابل فروش نیست!!حالا خوددانی!جسارت نشه البته


RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - mellat - ۱۳۹۲/۴/۱۱

همینه دیگه به گفته ی دوست خوبم gw میرسم ، میای با هزینه کم پارسی سازی کنی مردم فک میکنن خبریه

چشاشون این همه تغییرات رو نمی بینه :

- لینک های زیر پنل رو کلا طرح خودم بود و من اضافه کردم
- پنل رو که شخص ریپ کننده کاملا ناشی گری کرده بود با هزار تا دردسر بصورت حرفه ای و راست چین در آوردم .
- قسمت پیام خصوصی رو خیلی روش کار کردم تا با منوی کناری سازگار بشه
- فونت زیبای b yekan رو برای بعضی جاهاش استفاده کردم
- فوتر رو به کل از اول نوشتم و حالت های زیبا و جالبی بهش دادم
- سعی کردم قالب از یه هارمونی پیروی کنه و بخش های زیادی به این دلیل ویرایش شد
- navigation جدید براش طراحی کردم
- منوی بالایی رو خیلی تغییر دادم
- بخش جستجو کلا متحول شد
- روشنایی قالب بهبود یافت و همه ی رنگ بندی های قالب از اول تنظیم شد
- مشکل ادیتور در مانیتور های کوچک قدیمی رفع شد و بخش های ارسال پیام-تغییر امضا-ارسال پست ویرایش شد
- لوگو جدید با فرمتpng طراحی شد



تاپیک بسته میشه و فروش لغو


موفق باشید


RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - milad2014 - ۱۳۹۳/۷/۲۹

آقا من وقتی تو قسمت وارد کردن پوسته قالب رو میخوام آپلود کنم این ارور رو میده:

"MyBB نتوانست پوسته‌ای درون فایل آپلود شده بیابد. لطفاً از این که فایل سالم است و مشکلی ندارد اطمینان حاصل فرمایید."


میشه راهنمایی کنید؟


RE: [حرفه ای] پوسته ی بسیار زیبای dark-ice - firstboy000 - ۱۳۹۳/۷/۳۰

(۱۳۹۳/۷/۲۹، ۱۷:۳۱:۱۰ عصر)milad2014 نوشته است: آقا من وقتی تو قسمت وارد کردن پوسته قالب رو میخوام آپلود کنم این ارور رو میده:

"MyBB نتوانست پوسته‌ای درون فایل آپلود شده بیابد. لطفاً از این که فایل سالم است و مشکلی ندارد اطمینان حاصل فرمایید."


میشه راهنمایی کنید؟

آموزش نصب پوسته رو کامل بخونید.شما باید تصاویر رو از پنل مدیریت هاست (سی پنل یا دایرکت ادمین یا از طریق FTP) آپلود کنید توی پوشه images و فایل xml موجود رو از پنل مدیریت انجمن آپلود کنید.