مرجع پارسی MyBB
مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html)
+---- موضوع: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) (/thread-1041.html)

صفحه‌ها: 1 2


RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - love - ۱۳۸۹/۲/۳۰

سلام
میشه درباره این مشکل دوتا نشون دادن بیشتر توضیح بدید چه باید کرد


RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - tokkistar - ۱۳۸۹/۱۲/۲

نقل‌قول: سلام
میشه درباره این مشکل دوتا نشون دادن بیشتر توضیح بدید چه باید کرد

سلام دوست عزیز برای رفع این مشکل باید متغیر {$post['onlinestatus']} را حذف کنید.

اگر با روش جناب پارس که در ارسال شماره یک تاپیک پلاگین کادر آواتار بیان کردند مشکلتان حل نشد ، به روش زیر عمل کنید.

کنترل پنل مدیریت>قالب ها و پوسته ها>قالب ها>پوسته مورد نظر>postbit<Post Bit Templates

متغیر {$post['onlinestatus']} را حذف کنید.


____________________________________________________

جناب love لطفا طبق قوانین آدرس انجمنتان را در امضایتان قرار دهید.