مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حتمآ با سایت YouTube آشنا هستید.

بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی اش این است که امکان دانلود کردن ویدیو ها را در خود سایت نمی‌دهد. البته نگران نباشید راه های خیلی زیادی برای این کار وجود داره که احتمالآ بعضی از آنها را دیده‌اید. ولی اگر تا الان نمی‌دانید چه طور ویدیو ها را از یوتیوب دانلود کنید. این پست مال شماست!
1- Kiss اضافه کنید: فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. این کار شما را به سایت KissYoutubeهدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید.
یعنی:YouTube - Broadcast Yourself.Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY
نکته: برای دیدن فایل های flv به برنامه‌ای نیاز دارید که این فایل ها را بخواند. عمومآ در هر سایتی که ویدیو های یوتیوب را با فرمت flv به شما می‌دهد یکی معرفی شده. من پیشنهاد می‌کنم همین حالا برنامه FLV Player را از اینجا دانلود کنید.
2- Tube Leecher: فقط URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید. TubeLeecher-
3- Youtube Catcher: شبیه سایت بالایی ، فقط آدرس را وارد کنید و flv را تحویل بگیرید. Youtube Catcher از این جور سایت ها خیلی خیلی زیاد است چون یک اسکریپت ساده است و هر کس می‌تواند اسکریپت را در ظاهر های متفاوت قرار دهد و یک سایت جدید بسازد ولی شماره چهار کمی متفاوت است و واقعآ ساده ترین راه است!4- افزونه Youtube Loader: این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیو های یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت های مختلف!
کاری که باید بکنید این است که اگر مرورگر فایرفاکس را ندارید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.


منبع:پارس پاتوق