مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: سرعت اینترنت در ایران 75 برابر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تقی پور در گفتگو با خبر نیمروزی شبکه یک سیما با اشاره به اینکه امروز افزایش 75 برابری سرعت اینترنت در شبکه ملی اطلاعات آزمایش شد افزود: این شبکه برای انواع خدمات از جمله خدمات دولت الکترونیک و در زمینه های مختلف تجارت، کسب و کار و بانکداری کاربرد دارد.

وی به افتتاح طرح های مخابراتی اشاره و اضافه کرد: این طرح ها گام های اولیه در توسعه شبکه ملی اطلاعات و طرح اصلی شبکه ipmpls است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آغاز به کار ظرفیت پهنای باند کشور به 500 گیگابیت بر ثانیه که به عنوان زیرساخت شبکه ملی اطلاعات است امروز اعلام شد.

تقی پور افزود: ارتقا و توسعه مرکز ارتباطات بین الملل با فناوری های جدید و ایجاد درگاه تلفن اینترنتی برای ارتباطات بین الملل از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: این طرح ها می تواند موجب توسعه ارتباطات به ویژه در زمینه کیفیت ارتباطات بین الملل و ارتقای ظرفیت داخل کشور برای ارتباطات دیتا باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات از پروتکل اینترنت استفاده و پهنای باند لازم را برای همه کاربردهای اینترنتی در داخل کشور فراهم می کند.

تقی پور با بیان اینکه امروز زیرساخت این شبکه را فراهم کردیم افزود: تکلیف ما در برنامه پنجم توسعه این است که پهنای باند زیاد را به درب منازل و همه کسب و کارها ، بنگاه ها و ادارات ارائه کنیم.

بهره برداری از 2746 طرح مخابراتی از جمله طرح های زیرساخت ارتباطی و و پست بانک امروز با حضور رئیس جمهور آغاز شد.