مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: انتشار نسخه 1.6.4 MyBB
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7
درود : دوستان عزيز قبل از انجام اپديت خداييش خيلي ترس داشتم ولي شما نترسيد به راحتي آب خوردن هست . دست همه سروران خودم درد نكنه . Heart
ممنون منم ارتقا دادمHeart
من امروز نسخه جدید رو روی لوکال نصب کردم , توی پنل مدیریت رفتم تا انجمن و پنل رو فارسی کنم ولی وقتی قسمت Configuration رو زدم , اومد دوباره قسمت یوزر و پسورد و هرچی دیگه یوزر و پسورد رو وارد میکنم , وارد نمیشه !

مشکل از کجاست ؟
سلام.
همه خوبین؟Rolleyes
خیلی وقت بود که نیومده بودم تو سایت شما...
آقا راستی این ادیتور مای بی بی را WYSIWYG کردن؟Exclamation
سلام یه سوالی داشتم بعد از آپیدت کردن به نسخه جدید موقعی که میخوام چیزی رو بنویسم مثل قبل درست نیست یعنی مثلاً اینارو کناره نوشته میاره

[color=#ff0000][font=Times New Roman]

ولی قبلاً نمیاورد

راهی داره ؟
بله ادیتور برمیگرده به حالت دیفالت و به صورتی کدیhtml ویرایش می کنه راهی که شاید داشته باشه ، اما میتونی

از سایر ادیتور ها استفاده کنی مثل hoteditor
(۱۳۹۰/۵/۳۱، ۱۱:۵۸:۴۴ صبح)hesam_esf نوشته است: [ -> ]بله ادیتور برمیگرده به حالت دیفالت و به صورتی کدیhtml ویرایش می کنه راهی که شاید داشته باشه ، اما میتونی

از سایر ادیتور ها استفاده کنی مثل hoteditor

خوب اونیکی ادیتور رو چیکار کنم کلاً پاکش کنم ؟ اگه پاک کنم مشکلی پیش میاد ؟ این ادیتوری که گفتید رو آخرین نسخه ای که داده چی هست از کجا دانلود کنم ؟
دوست عزیز شما ادیتو قبلی رو غیر فعال کنین ( حذف نکنین)

دانلود کنین :

کد:
http://community.mybbiran.com/thread-3524.html

بعد ادیتور پیشرفته رو دوباره آپلود کنین و از بخش پلاگین ها فعال کنین

سلام
من 1.6.4 نصب کردم ولی الان قالبش تغییر نمی کنه 3 تا قالب هم ریختم برام ولی باز همون قالب اوله کسی هست کمکم کنه خیلی واجبه ممنون میشم کمکم کنید
سلام.من هم الآن به 1.6.4 تغییر دادم اما قالبهام کلا به هم ریختن!
از روشهای ارتقا قالب هم استفاده کردم ولی درست نمیشه!
فونت و کلا همه چیز به هم ریخته!
لطفا کمک کنید...
اینم آدرس انجمن:
www.qashqaie.ir
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7