مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: راه اندازی سیستم پشتیبانی MyBBIran
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با درود و سلام بر تمامی دوستان!
سیستم پشتیبانی MyBBIran از امروز 6 فروردین 1390 شروع به کار کرد.
این سیستم برای راحتی کار مدیران و شما کاربران گرامی به انجمن خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 و MyBB 1.4 وصل شده است و کاربران به وسیله ی آن میتوانند از این به بعد هر موضوعی که در انجمن پشتیبانی و مشکلات مطرح می کنند پیگیری کنند که برای راحتی حال کاربران و نظم انجمن بسیار مفید می باشد.

اما روش کار سیستم:
1- پس از ایجاد موضوع در انجمن مورد نظر هنگامی که وارد صفحه موضوع ایجاد شده توسط خود می شوید این گزینه های زیر را خواهید دید:
[تصویر:  support1.png]

1- در این قسمت شما اطلاعات مربوط به موضوع مورد نظر خود را وارد خواهید کرد که قسمت: "نشانه گذاری به عنوان:" دارای سه حالت :
  1. حل نشده
  2. حل شده
  3. فنی
است که اگر مشکل شما حل شد ، باید مقدار را روی "حل شده" قرار دهید و اگر مشکل هنوز حل نشده است آن را تغییر ندهید.
در صورتی هم که مشکل فنی است آن را روی مقدار "فنی" قرار دهید. (تنها مدیران قادر هستند)

در صورتی که میخواهید پاسخ دادن به مشکلتان را به یکی از مدیران واگذار کنید از قسمت "واگذار کردن به:"
نام مدیر مورد نظر را انتخاب کنید در این حالت به آن مدیر از طرف موتور MyBB پیام خصوصی فرستاده می شود و او مسئول پاسخگویی به شما خواهد بود.

2- در صورتی که یکی از کاربران پاسخ شما را داد و مشکل شما به وسیله ی آن حل شد بر روی گزینه ی "نشانه گذاری به عنوان بهترین پاسخ" کلیک کنید و بلافاصله بعد از آن در قسمت 1 مقدار "نشانه گذاری به عنوان:" را به " حل شده" تغییر دهید. درصورتی هم که خودتان مشکل را حل کردید باز هم در قسمت 1 مقدار "نشانه گذاری به عنوان:" را به " حل شده" تغییر دهید. تا مدیران پیگیری بیهوده نکنند.

3- این قسمت هم در لیست موضوعات انجمن و هم در صفحه موضوع برای شما نمایش داده می شود که اگر رنگ آن سرخ بود نشان دهنده ی این است که مشکل حل نشده است و اگر رنگ آن سبز بود نشان دهنده این است که مشکل حل شده است.

[تصویر:  Support2.png]

4- شما در کنترل پنل کاربری خود می توانید وضعیت موضوعات ارسالی در بخش پشتیبانی را نیز پیگیری نمایید.

5- همچنین در صورتی که میخواهید آمار کاملتری در مورد موضوعات مربوط به پشتیبانی خود ببینید در کنترل پنل کاربری خود ، منوی سمت راست به "موضوعات مربوط به پشتیبانی شما" رفته و آمار کاملی دریافت کنید.

همچنین در صورتی که توسط مدیران انجمن تعیین شده باشید که می توانید جز افرادی باشید که دیگران می توانند موضوعات مربوط به مشکلات و پشتیبانی خود را به شما واگذار میتوانید از منوی سمت راست گزینه ی "موضوعات اختصاص داده شده به شما" را انتخاب کرده و لیست موضوعاتی که پشتیبانی آن ها به شما واگذار شده است را ببینید.

نکته: در صورت زدن تاپیک های متعدد مشابه و همچنین به هم ریختن نظم سیستم و یا عدم رعایت کپی رایت از ایجاد تاپیک در بخش پشتیبانی محروم خواهید شد.

نکته: تمامی تاپیک های پشتیبانی تا قبل از 6 فروردین 1390 به عنوان "حل شده" نشانه گذاری شدند. با توجه به این موضوع اگر موضوع شما هنوز پاسخ درست را نگرفته است وضعیت آن را روی "حل نشده" قرار دهید.
با سپاس
تیم مدیریت MyBBIran

بهترین عمل کرد مای بی بی در سال 90 بودشTongueTongue
محمدم Big Grin
عالیترین برنامه ریزی هست به نظر من !! میشه گفت تک هست !!

موفق باشید Heart
واقعا محمد جان حرکت بسیار خوبی بود
شاید گفت بهترین عیدی پشتیبانی مای بی بی به تمامی وبمسترهای عزیز و بعضا محترم

پشییبانی مای بی بی ساکن و ثابت نیست و این یکی از مزیت های فوق العاده اش محسوب میشه
روز به روز افراد پاسخگو به مشکلات کاربران ، آموزش های و افزونه های جدید ، سیستم های متفاوت و کاربردی و چنین حرکت هایی از مای بی بی یه پشتیبانی فوق العاده ساخته

به جایگاهی رسیده که الان دیگه تمامی کاربران برای خودشون یه پا مدیر مجرب مای بی بی شدن و به راحتی به سوالات دوستانشون پاسخ میدن ... و این فقط و فقط به خاطر مطالب و پاسخگویی سریع به مشکلات هست

برای قدرانی مای بی بی نه تشکری ازتون میخوایم ، نه اعتباری ، نه پولی ، نه هیچ چیز دیگه - فقط میخوایم فحش و قدرنشناسی نبینیم تا دلسرد نشن افرادی که وقت و زحماتشون رو برای این پشتیبانی گذاشتن که امروز چنین جایگاهی رو به دست بیاره

اما هنوز جای پیشرفت هست و این یپشرفت بدون همکاری و همیاری شما عزیزان فقط میسر میشه - شاید ارزنده ترین کمک شما حامی شدن شما در مای بی بی باشه تا روز به روز پیشرفت مای بی بی رو شاهد باشید چون پیشرفت مای بی بی یعنی پیشرفت فروم شما در وب

یا علی

hamidtbt

من میخواستم از تیم مای بی بی ایران درخواست عیدی کنم که خودشون پیش قدم شدند واقعا عیدی خوبی بود
اين پشتيباني واقعآ‌ واسه ماي بي بي ايران لازم بود و تشكر ميكنم از كوين.اما اولين و اساسي ترين چيزي كه باعث ميشه ماي بي بي ايران پيشرفت كنه اتحاد شما مديران هست.من تو بعضي از تاپيك ها احساس كردم كه بعضي از مديران سايت دارن جبهه گيري ميكنند اگه اين مشكلات كوچيكم حل بشه و اتحاد باشه ماي بي بي ايران اساسي پيشرفت ميكنه.
ياعلي
کسی اینجا گفت پلاگین رو ما طراحی کردیم؟
محروم کنم میگید دیکتاتور، حالا کی داره جو رو خراب میکنه؟

hamidtbt

(۱۳۹۰/۱/۹، ۱۰:۰۸:۳۴ صبح)Killer Bees نوشته است: [ -> ]اسم اصلي اين پلاگين MySupport هست و توسط MattRogowski نوشته شده. الان هم تو سايت اصلي ماي بي بي استفاده ميشه.
لازم نيست پز الكي بديد.
لااقل اگه ميخوايد از پلاگيني استفاده كنيد نام نويسنده اش رو بگيد، شما كه اينقدر دم از رعايت حق كپي رايت مي زنيد.

امضا: Jondan

اصلا پلاگینی برای دانلود گذاشته نشده که بخواند بگند نویسندش کیه
بنده به شخصه کف کردمTongue . این کار رو انجمن وردپرس هم توی همین مایه ها انجام داده اما برید ببینید نصف بیشتر تاپیک ها حل نشده باقی مونده. از دوستان خواهش می کنم اگر واقعا" موضوعشون حل شده ، سریعا" حالت رو تغییر بدن تا نظم به وجود بیاد. ممنون خیلی خیلی خیلی مفید و کاربردی بود.
صفحه‌ها: 1 2