مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: خریدار موبایل ایرانی برنده خودرو شد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولید کننده تلفن های همراه و تبلت های ایرانی جی ال ایکس، در نهایت نیز پس از انجام مراسم قرعه کشی آقای دانش پیلتن به عنوان برنده خوش شانس خودروی GLX اعلام شد.



در بخشی از برنامه قرعه کشی محصولات GLX که به صورت زنده از شبکه استان خوزستان پخش گردید ، مدیر عامل این شرکت به معرفی توانایی های این شرکت پرداخت و اظهار داشت: دوست دارم که برنده این خودرو یکی از هموطنان نیازمند کشور ما باشد و واقعا به این وسیله نقلیه نیاز داشته باشد.



مهندس حمید سعیدی همچنین به برتری های محصولات ایرانی GLX نسبت به برخی از برندهای موجود در کشور اشاره کرد و افزود: قطعا حمایت از تولید ملی و ایرانی کار پسندیده ای است و ما باید برای ایجاد اشتغال در کشور خودمان و برای افزایش رفاه و میزان اشتغال جوانان نوع نگاه خود را تغییر دهیم. وی در ادامه بر انجام قرعه کشی های دیگر به منظور حمایت از خریداران و تشویق آنها در آینده ای نزدیک خبر داد.



در ادامه این برنامه، برنده خوش شانس خودروی GLX در مصاحبه ای که به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می شد، اظهار داشت: بنده یکی از محصولات این شرکت را در ماه های اخیر خریداری کرده بودم و از قبل یک حسی در وجود بود و فکر می کردم که در این مراسم برنده می شوم.

دستگاه سانترال