مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: راه اندازی بخش بازارچه - به زودی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درود

با توجه به عدم وجود سیاست مشخص در بخش فروش محصولات غیر رایگان، به زودی بخش بازارچه راه اندازی می شود که کاربران می توانند محصولات خود شامل پوسته ها، پلاگین ها و آموزش ها را به فروش برسانند.

قوانین مربوط به بخش نیز متعاقبا آماده خواهد شد.

به صورت پیشفرض درصدی از حق فروش به سایت مای بی بی ایران تعلق خواهد گرفت و همچنین دوستانی که در سایت اقدام به فروش محصولات خود می کنند باید محصولات آن ها به اندازه کافی مورد تست و ارزیابی قرار گرفته باشد تا هیچ مشکلی برای سیستم کاربران سایت ایجاد نکند.

با سپاس
درود

موفق باشید.Heart
این امکان برای چه گروه هایی امکان پذیره؟
طرح بسیار خوبیست...
حتی یک نکته خیلی خوب هم هست که میشه این بخش بازارچه رو به صورت ترکیبی از بانکـ و سیستم فروش در آورد و پلاگین بازارچه رو هم ساخت که قطعا با مای بی بی فوق العاده خواهند بود Smile ...

و یک نکته دیگه هم کاش خرید ارزی هم داشته باشه تا بتونیم پا فراتر بزاریم و جهانی فکر کنیم که برای خوب پلاگین بانک و احتمالا بازارجه و پوسته های جدید فروش جهانی داشته باشیم

به امید فرداهایی بهتر برای همه
تشکر از شما امیدوارم این پروژه به ثمر بشینه!
عالیه بخصوص اینکه تست میشه و بعد از تائید برای فروش گذاشته میشه.

یه پیشنهاد* اگر قرار به فروش محصولات و یا خدمات اختصاصی بود بهتره یه سیستم مزایده و یا مناقصه نوشته بشه.اینجوری هم خود مای بی بی با این افزونه قدرت میگیره و پیشرفت میکنه و هم معروف تر میشه از طرفی هم با بهترین قیمت ممکن ارائه دهنده به پولی که میخواسته میرسه.